משלוחים עד הבית או מסירה בחנות בקרית ביאליק

משנת 2008

סיגריה אלקטרונית – מאיפה זה התחיל בכלל?

הסיגריה החשמלית כבשה בשנים האחרונות את השוק בישראל כאשר יותר ויותר מעשנים בוחרים בה כדרך הטובה ביותר להיגמל מעישון סיגריות, למרות היכרותנו הקצרה עם סיגריה זו עומדת מאחוריה היסטוריה עשירה.
תכן הסיגריה האלקטרונית מוביל אותנו לפטנט שנרשם על ידי הרברט א. גילברט בשנת 1963, בראשו ראה גילברט מכשיר עישון שאינו מכיל טבק המפיק אדים לחים, כארע שנים מאוחר יותר נכשלו ניסיונות למסחר את הרעיון למרות מספר הצעות של אנשי עסקים שהוגשו לגילברט, החל משנת 1967 ועד שנת 2000 נעלמה הסיגריה האלקטרונית מתודעת הציבור.

הון ליק, רוקח סיני נחשב לאבי הסיגריה האלקטרונית של ימינו, הון פיתח את הסיגריה בשנת 2000 תוך שימוש ברכיבים פייזואלקטריים המפעילים מעגל חשמלי המסוגל לאדות תמיסה של פרופיל גליקול, בראשית דרכה עורבבה התמיסה עם ניקוטין, כיום חל איסור לייבא לישראל תמיסות המכילות ניקוטין התמיסות הפופולאריות בשוק מכילות חומרי טעם וריח על בסיס צמחי.
החל משנת 2004 משווקת הסיגריה האלקטרונית בעולם, הפופולאריות הרבה שלה נבעה מהיותה תחליף אמין ואיכותי לעישון סיגריות, מחקרים מראים שתחושת העישון אותה חווים המשתמשים זהה לזו של סיגריה אמיתית.

כיום, חברות מובילות בעולם מייצרות סיגריות אלקטרוניות ברמה גבוהה במיוחד. אם בעבר כל מה שהיינו צריכים לעשות זה רק להוסיף נוזלי מילוי ולעשן, היום ניתן לראות סיגריות אלקטרוניות עם שליטה מלאה אודות עוצמת הוולט, מסך המציג נתונים, עיצובים שונים ועוד. אם בעבר התרגלנו לעיצוב אחד פשוט לסיגריה אלקטרונית, כיום ניתן לראות שלל דוגמאות וערכות לבחירה. אצלנו בחנות קיימות ערכות סיגריה אלקטרונית למתחילים ומתקדמים.

מעת לעת, גם נוזלי מילוי עוברים תהליכי שיפור. כיום ניתן למצוא מוצרים לנוזלים בהכנה עצמית. אתם קובעים את רמת ה-VG בנוזל לפי נוזלי בסיס שונים בתוספת תמציות טעם שונות. כמו כן, עדיין ניתן למצוא נוזלי מילוי של חברות מוכרות בתחום שממציאות בכל פעם טעמים חדשים ומגוונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השתמש בכתובת הזו

×
הוספת כתובת חדשה
עגלת הקניות
אין מוצרים בעגלה
Continue shopping
דילוג לתוכן