משלוחים עד הבית או מסירה בחנות בקרית ביאליק

משנת 2008

סיגריה אלקטרונית למתחילים

מטרת המאמר היא קודם כל לעזור למתחילים להבין מהם ההבדלים בין סיגריה אלקטרונית לסיגריה רגילה. אם אתם מחפשים המלצות עבור סיגריה אלקטרונית למתחילים, אתם יכולים לעבור למאמר שלנו בנושא סיגריה אלקטרונית מומלצת.

קצת רקע על מקורה של הסיגריה האלקטרונית: הסיגריה נוצרה בארה”ב, אי שם בשנת 1963 כאשר הממציא הראשון שלה היה הרברט א. גילברט, שהמציא את המוצר שיחליף את הסיגריות הרגילות שמכילות נייר, טבק, ריח וטעם רע.

תחילה, המציא גילברט מספר מכשירים, אך באותם זמנים הסיגריה האלקטרונית לא קיבלה תשומת לב והיה קשה מאוד “לנצח” את מכירת הטבק, בעיקר בגלל הזמינות של הסיגריה הרגילה, מה שגרם בין היתר לאותם אנשים לצרוך אותה יותר.

אחרי לא מעט שנים נוצרה סיגריה אלקטרונית בעיצוב שונה, בדומה לסיגריה ולמה שמוכרים היום בחנויות, כשעם הזמן המציאו יותר ויותר סוגים לסיגריה האלקטרונית.

סיגריה אלקטרונית למתחילים – כל מה שצריך לדעת

ראשית, מטרתה של הסיגריה האלקטרונית היא קודם כל לאפשר צריכה של ניקוטין, אך ללא עשן או בעירה במהלך העישון.

מי שיתחיל לעשן סיגריה אלקטרונית ימצא מספר סוגים של מכשירים, אשר כל אחד יוכל לבחור עבורו מה יותר כדאי לו מבחינת גודל המכשיר והחיצוניות שלו. לאחר מכן, תנסו להבין לאיזה טעם אתם מתחברים יותר, כאשר כיום יש מגוון רחב של טעמים ומבחר נוזלים למילוי.

חשוב לדעת שניתן להפיק נוזלי אידוי המכילים ניקוטין ומי שפחות בעניין של ניקוטין, קיימים נוזלים שלא מכילים את החומר.

הרגל העישון הוא קודם כל בראש, ברגע שתקבלו את ההחלטה שאתם רוצים להפסיק לעשן, הסיגריה האלקטרונית היא הדבר המתאים ביותר עבור אותם אנשים שמתחילים בתהליך הפסקת העישון. באמצעות הסיגריה האלקטרונית, ניתן למלא את החלל החסר באחיזת סיגריה רגילה ובאקט העישון הממכר.

בשונה ממגוון תחליפי העישון שנוצרו בשנים האחרונות, הסיגריות האלקטרוניות הן התחליף הראוי והמצליח ביותר ומה שמזכיר הכי הרבה את העישון של סיגריה רגילה / אמיתית, אך אחד מהיתרונות הוא שהנזק הרבה פחות גבוה.

למי שמתעניין בפרטי הפרטים, סיגריות אלקטרוניות מורכבות מחמישה מרכיבים עיקריים: תרמיל ניקוטין/פיה, תא בעירה, שבב מיקרוסקופי, סוללת ליתיום נטענת ונורית הפעלה.

ולסיום, מה שבסופו של דבר חשוב לכולם היום הוא החיסכון בהוצאות על קניית סיגריות מדי יום. באמצעות מעבר לסיגריה אלקטרונית, כל מי שיתחיל לעשן ירגיש תוך זמן קצר את החיסכון ואיך ההרגלים משתנים בכל הקשור להוצאות הקשורות בסיגריות.

חשוב! במידה ואתם רוצים להתייעץ עם גורם מקצועי בתחום, אתם מוזמנים להתקשר אלינו. אנו נשמח לעזור לכם ולענות על כל שאלה בנושא סיגריה אלקטרונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השתמש בכתובת הזו

×
הוספת כתובת חדשה
עגלת הקניות
אין מוצרים בעגלה
Continue shopping
דילוג לתוכן