משלוחים עד הבית או מסירה בחנות בקרית ביאליק

משנת 2008

סיגריה אלקטרונית בטירת הכרמל

מחפשים סיגריה אלקטרונית בטירת הכרמל? אתם מוזמנים לסניף הדגל שלנו שנמצא ממש קרוב לטירת הכרמל. הכתובת: שד’ ירושלים 11, קרית ביאליק. אתם מוזמנים!

סיגריה אלקטרונית בטירת הכרמל

ישנם אנשים רבים אשר מנסים להיגמל מעישון סיגריות. זהו אחד הדברים הממכרים ביותר כיום. בסיגריות נמצאים המון חומרים המזיקים לבריאות המעשנים ברמה שיכולה לסכן את חייהם. השלב הראשון בגמילה מעישון סיגריות הוא להבין מה הנזק שאנו גורמים לעצמנו ורצון להפסיק.

אך עם כל הרצון שבעולם, תמיד נחפש תחליף מסויים. ההרגל רודף אותנו במהלך היום. בדיוק בגלל זה המציאו את האביזר המהפכני בעולם, סיגריה אלקטרונית. באמצעות סיגריות אלקטרוניות, תוכלו להפסיק בהדרגה את השימוש בסיגריות. בהתחלה, תוכלו לבחור בנוזלי מילוי עם ניקוטין. לאט לאט, תוכלו להפחית על ידי קניית נוזלי מילוי עם רמה נמוכה יותר של ניקוטין עד שתגיעו למצב של נוזל מילוי ללא ניקוטין כלל.

חווית עישון טובה יותר ובריאה יותר

ראשית, חווית העישון עם סיגריה אלקטרונית היא טובה הרבה יותר מעישון רגיל. בקלאסיג, תוכלו להתייעץ עם צוות מקצועי אשר יכווין אתכם וידע לעזור לכם לבחור את הערכה הטובה ביותר עבורכם. תוכלו למצוא בסניף שלנו ערכות למתחילים, מתקדמים ומקצוענים. אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך ונשמח לעזור בכל שאלה.

כעת ניתן לרכוש סיגריה אלקטרונית בטירת הכרמל, אתם מוזמנים לסניף הדגל שלנו.

סיגריה אלקטרונית בטירת הכרמל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השתמש בכתובת הזו

×
הוספת כתובת חדשה
עגלת הקניות
אין מוצרים בעגלה
Continue shopping
דילוג לתוכן