משלוחים עד הבית או מסירה בחנות בקרית ביאליק

משנת 2008

סיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין

למה כדאי לעשן סיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין

סיגריות אלקטרוניות פותחו לראשונה בכדי להמעיט את הסיכונים הקיימים בסיגריות הרגילות. הזפת, אשר מצויה בסיגריה הרגילה ומקנה לריאות את המראה השחור שרופאים אוהבים להראות לנערים בהרצאות בבתי הספר אינה קיימת בסיגריות האלקטרוניות. אך חברות נוספות החלו לקחת את עניין הבריאות צעד נוסף, ולהוריד את הניקוטין מן התמצית של הסיגריות האלקטרוניות – ובכך למנוע התמכרות אל העישון בעזרת סיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין.
ברגע שאנחנו מורידים את הניקוטין מן הסיגריה האלקטרונית, אנו מבטלים את ההתמכרות בחומרים הכימיים – והופכים את הסיגריה האלקטרונית לתחביב כמו עישון רגיל או לקרוא ספרים. עישון בסיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין עוזר לאנשים שאוהבים לעשן סיגריות אך מפחדים מההשלכות הבריאותיות והנפשיות מכך.

ניקוטין והטבע האנושי

הבעיה העיקרית שמעשנים צריכים להתמודד עמה היא ההתמכרות לניקוטין. התמכרות משבשת את צורת החשיבה ההגיונית שלנו וגורמת לנו לעשות דברים שאנחנו לא באמת רוצים, אלא דברים שאנחנו מרגישים שאנחנו “חייבים” לעשות, מכיוון שהגוף שלנו הורגל לזה ונהיה תלוי בזה.

התמכרות לא מקושרת אך ורק לניקוטין – קיימים אנשים שמכורים לטלויזיות, מחשבים, ספורט וכל דבר שאנחנו אוהבים לעשות. הפעולות לא בהכרח רעות. לא קיימת בעיה אם תצפו בטלוויזיה או שתעשנו סיגריה מידי פעם. אך הטבע האנושי תמיד ירצה עוד, וברגע שאנחנו מגזימים עם הסיגריות, או הטלוויזיות או המחשב – תמיד יהיו לכך השפעות שליליות.

שלב נוסף בתהליך הגמילה מסיגריות באמצעות סיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין

מעשנים שנמצאים בתהליך גמילה כנראה מכירים את הסיגריה האלקטרונית בתור כלי דרכו הם יכולים להגמל מן עישון סיגריות. כאשר מעשן מתחיל את הגמילה, תחילה הוא מפחית בכמות הסיגריות שהוא מעשן בהדרגה. בשלב מסויים מעשנים רבים עוברים לסיגריה האלקטרונית, שדרכה הם יכולים לבחור את ריכוז הניקוטין בסיגריה האלקטרונית, כך הם יכולים להפחית בניקוטין בהדרגה לאורך זמן, מבלי להרגיש בכך.

בשלבים יותר מתקדמים של הגמילה, הם יכולים לעשן בסיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין כלל, וכך הם נגמלים ממנו לחלוטין. השלב האחרון הוא להפסיק לעשן בכלל, וגם זה לא הכרחי, הרי אותם אנשים נגמלו כבר מסיגריות, ועישון הסיגריה האלקטרונית ללא ניקוטין מהווה בתור תחביב שאינו מזיק כלל.

לרכישת סיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין לחצו כאן

סיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השתמש בכתובת הזו

×
הוספת כתובת חדשה
עגלת הקניות
אין מוצרים בעגלה
Continue shopping
דילוג לתוכן